“OLED, tüplü TV’den LED’e geçiş kadar heyecanlı”

“OLED, tüplü TV’den LED’e geçiş kadar heyecanlı”

Bu sene IFA Teknoloji Fuarı’nın en dikkat çekici ürünlerinden biri OLED TV’ler oldu. 

Atilla Mede / BERLİN

Berlin’de düzenlenen, dünyanın en büyük tüketici elektroniği fuarlarından IFA’da Arçelik A.Ş’nin uluslararası markalarından Grundig de yerini aldı. Fuarda yüz elli iki yeni ürün tanıtan marka akıllı ev teknolojileri ile birbirine bağlı ve çevre dostu ürünleri öne çıkardı.  Fuardaki yeni ürünler arasında kendini en çok heyecanlandıranın OLED TV olduğunu söyleyen Hakan Bulgurlu, “OLED, tüplü TV’den LED’e geçiş kadar heyecanlı.” yorumunu yaptı. Grundig’in Android TV ile birlikte tanıttığı OLED, 5,97 mm derinliğinde ultra ince tasarım ve 4K teknolojisi ile dikkat çekiyor. Android TV ise gelişmiş akıllı özellikleriyle öne çıkıyor.

Arçelik’in daha çok yurt dışındaki markası olarak bilinen Grundig satışları için en büyük testin Kuzey Avrupa’da olacağını belirten Arçelik A.Ş. Genel Müdürü Hakan Bulgurlu, “Bu bölge hem varlıklı hem de tasarıma olan ilgisi çılgınlık seviyesinde. Orada satışlarımız istenen seviyede olursa ürünler testi geçmiş demektir.” sözlerine yer verdi. Geçen yıla göre satışlarını iki kat arttıran markanın hedefi önümüzdeki beş yıl içerisinde tüm Arçelik cirosunun yüzde 20’sinin Grundig’ten gelmesi. Arçelik’in bugünkü cirosu ise 5 milyar Euro civarında. Marka satışta Avrupa’ya ağırlık verse de Türkiye’de de zincir mağazalarda ve bayilerde satışı var. Grundig’in özellikle küçük metrekareli evlere yönelik ürünlerine dikkat çeken Bulgurlu şöyle devam etti; “Halihazırda beyaz eşyalar küçük metrekareli evlere uygun üretilmiyor. Örneğin 0+1 ya da 1+1 evde ciddi yer sorunları yaşanıyor.  Yeni ürünlerimizde ise sadece yemek yaparken mutfağın ortaya çıktığı tasarımlar var. Bu yüzden müşterilerimizin sunacağımız yeniliklere hızla adapte olacağını düşünüyoruz.”

Hakan Bulgurlu, ev elektroniğinin tüm segmentlerinde ürün sunabilen tek Avrupalı marka olduklarına dikkat çekerek ürünlerde dijital dönüşüm projelerine odaklandıklarını kaydetti. Tüm dünyada yaklaşık 11 milyar cihazın internete bağlı olduğu düşünülürse nesnelerin internetinin üreticilere çok fazla fırsat sunduğunun altını çizen Arçelik A.Ş. Genel Müdürü, “Ev aletlerimiz hızla tüketicilerin ihtiyaçlarını anlayan ve onlara özel çözümler üreten akıllı cihazlara dönüşüyor.” dedi.

grundig-ifa-cw-2016-3

  Organik maydanozlar/bitkiler evde yetişecek

 IFA Fuarında yeni ürünler hakkında bilgi veren Arçelik A.Ş Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, burada konsept ürünleri sergileyerek yarının dijital dünyasına kapı araladıklarını ifade etti. Bu ürünler arasında yeşil bitkilerin ev ortamında yetiştirilmesini sağlayan HerbGarden,  aynı fırın içinde soğutma ve pişirme imkanı veren ve uzaktan kontrol ile çalışan Soğutuculu Fırın, akıllı sensörleriyle gıdanın bozulup bozulmadığına dair uyarı veren FreshMeter buzdolapları ve sıcak hava ısısı ve özel fan sayesinde giysileri kısa sürede hazır hale getiren InstantWater çamaşır makineleri dikkat çeken yenilikçi cihazların başında geliyor.

Facebook Comments

Kategoriler Gündem

Yazar Hakkında

Yorum Gönder

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.
Gerekli alanlar işaretlendi *